Shoots

Gast Shoot

Afgelopen week hadden we een bijzondere les op school. We kregen namelijk een gastles van Otto van den Toorn en mochten samen met hem een shoot doen. Het leek mij heel leuk om hier toch nog even een blog over te schrijven. Zoals jullie weten doe ik de jaar opleiding mode en media styling aan B-Academy Amsterdam. Bij deze opleiding krijg je eens in de zoveel tijd een gastles van iemand uit de praktijk en dit keer was dat fotograaf Otto van den Toorn.

De hele klas had het thema ”pink makes it punk” gekregen en daar moest iedereen een passende outfit bij regelen. Mijn outfit zie je zo hier onder en ik heb vooral de focus van het pink in de schoenen gelegd en de rest van de outfit lekker zwart gehouden. Zodat de schoenen echt de kans hebben om er uit te knallen.

Iedereen kreeg de kans om een foto te maken voor hun portfolio en ik ben heel blij met mijn eindresultaat. Ik vond Otto een hele fijne fotograaf om mee te werken. Je merkt gewoon dat hij heel professioneel is en weet wat die aan het doen is. Hieronder het resultaat. See you next time, Liefs Maaike

Credits


Kleding

Trui & body: Coolcatimage001

Rok: River Island

Netpanty: Bijouxdemaison

Schoenen: Sacha

Team

Fotograaf: Otto van den Toorn

Stylist: Maaike Hidding

Muah: Colourfull agency

Model: Roosproductions

Geef een reactie

