lifestyle

Serie Verslaving

cffa3a08b560087336bc23edea8d6a13Je hebt nog zo veel te doen maar toch krijg je het op de een of andere manier voor elkaar om een serie te binge watchen op Netflix of zelfs meerdere. Heerlijk uren achter elkaar met een dekentje op de bank, kopje thee erbij en opeens is de dag alweer voorbij.  Ik denk dat we ons hier allemaal wel in kunnen vinden de een misschien wat meer dan de ander. Maar eerlijk is eerlijk iedereen heeft zijn of haar favo series en er is niets lekkerder dan deze iedere week weer te kunnen bekijken.Ik dacht laat ik jullie daarom is vertellen welke series ik momenteel zelf volg aangezien ik nogal snel serie verslaafd ben. Er zijn pas drie nieuwe series uitgekomen die ik zelf zeker de moeite waard vond om te kijken. En ik deel ze graag met jullie.

riverdale_s1_h_dd_ka_tt_3415x1920_300dpi_en_full

Als eerste premièrde de CW op 26 januari 2017 met de serie Riverdale. De serie kan je vergelijken met Pretty Little Liars en The Vampire Diaries. Een bekend gezicht in de serie is Cole Sprouse, die de meeste waarschijnlijk nog wel herkennen van Zack en Cody. Als je houd van mysterie, detectives, liefde en vooral een grote portie drama dan is dit zeker een must watch. https://www.youtube.com/watch?v=HxtLlByaYTc&t=1s

761012b5ed74805e6392733ef5723b76

Op 21 april kwam de Netlfix Original Girlboss uit. Deze serie is gebaseerd op het leven van de rebelse Sophia Amuroso. Deze vrouw startte in haar eentje een miljoenenbedrijf Nasty Gal. En in de serie zie je de start, succes en de nodige tegenslagen. Het gaat voornamelijk over fashion en kleding dus alleen daarom al een must watch. Al vind ik de actrice die Sophia speelt Britt Robertson het ook heel goed doen. https://www.youtube.com/watch?v=g-U2G280kmI

famous-in-love

En dan last but not least deze serie premiérde 18 april op Freeform Famous in love. Seizoen een bestaat uit 10 afleveringen en binnen twee dagen had ik ze allemaal al gezien. Ik persoonlijk ben een echte Gossip Girl fan en ik moet zeggen dat deze serie er aardig dichtbij in de buurt komt. De hoofdrol word gespeeld door Bella Thorne die na een auditie de hoofdrol krijgt in de hit film serie Locked. Je kijkt dus eigenlijk de gehele serie naar filmopnames en alle drama die daarbij komt kijken. Als je van Gossip Girl houd of eigenlijk van veel drama, liefde triangles, schandalen, etc. dan is dit echt een must watch voor jou. https://www.youtube.com/watch?v=pa0_EIlx4nk

See you next time, Liefs Maaike

Geef een reactie

